  • Data: 2010-06-27 10:28:48
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Dlatego pisałem "praktycznie z końcówki lat 80-tych", bo design tego
    > samochodu bliższy był typowym pojazdom z lat 80-tych, niż rozwiązaniom
    > spotykanym w latach 90-tych, szczególnie od połowy lat 90-tyc.

    C4 lata 80? Chyba raczej nie.
    Typowe lata 90, wczesne, ale 90.

    > Oczywiście, ale pisząc "z lat 80-tych" obejmujesz tym samym cały
    > 10-letni okres produkcji aut. W tym okresie nowe modele pojawiały się co
    > 6-8 lat. Obecnie pojawiają się co 3-4 lata. Tak więc wzięcie do
    > jakichkolwiek porównań okresu 10-letniego to jest nieporozumienie.

    No nie wiem, patrze sobie jak dlugo produkuja kolejne piatki i wychodzi
    ze 7-8 lat, patrze sobie jak dlugo produkuja audi 100, A6 i wychodzi ok
    6 lat... Nigdzie nie widze nowego modelu co 3-4 lata (tylko A4 czesto
    wypuszczaja, ale nie o A4 mowa).

    --
    Karolek