  • Data: 2010-06-28 00:36:42
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i07pdk$4a$1@news.mm.pl...

    > Czekam na konkrety z twojej szklanej kuli.

    Chyba się nie pomyliłem ;) inaczej byś dawno już wklejał skan dowodu... ;)

    > Chyba logiczne jest, ze jezeli tuleje i sworznie te same co we fiacie to i
    > trwalosc ta sama, matolku.

    Aha, a w jakim konkretnie Fiacie masz te same tuleje, co w wahaczach Alfy
    156? ;)

    > To ty idioto deklarowales, ze to zalatwisz nie ja.
    > Wiec wypierdalaj w pdoskokach do tego salonu, albo przestan pieprzyc.

    Weź sobie zadzwoń sam, bo jak ja Ci coś podeślę, to dalej będziesz swoje
    teorie wysnuwał. Ja sobie ten trud zadałem i tyle. Nie wierzysz - Twoja
    sprawa. Sprawdzić Ci się nie chce - Twoja sprawa. Będę miał czas i chęci -
    podjadę po dokument, żeby Ci zamknąć raz na jutro Twoją niewyparzoną.

    > Masz pedale, bez jaj, bo wiem ze i tak nie odszczekasz.
    > cyt.
    > "> To co jest przełożone? ;-)
    >
    > Co?
    > Obudowy filtrow (nawet to fiat potrafil zjebac), "genialne" lozyskowania
    > tylnych wahaczy, silniki diesla, zawieszenia, napedy, oslony napedow
    > roznorakie pierdolki plastikowe i nie, systemy ABS, lozyska, sprzegla... i
    > wiele, wiele innych rzeczy o ktorych nawet nie chce wiedziec, a pewnie sie
    > dowiem :>"

    Przypomnę Ci - rozmawiamy o Alfie 156 i jej podobieństwie do Fiatów.
    JEDYNE istotne podobieństwo to są silniki diesla. Wszystkie benzynowce są
    RÓŻNE. Łożyska przednich kół są tożsame z Thesisem, a nie z Fiatem, debilu.
    Łożyska tylnych kół są są unikatowe, debilu, pasują tylko do 156 i 147. O
    podobnych przełącznikach sam pisałem, ale podobne przełączniki nie oznaczają
    że masz do czynienia z tym samym samochodem (nawet Lamborgini ma obecnie
    takie "zapożyczenia" z Audi A8). Sprzęgła, debilu, z żadnego benzynowca Alfy
    nie są zamienne z żadnym modelem Fiata. Sprzęgła ze 156 1.9 JTD pasują do
    ... Marei 2.4 TD i do niczego więcej. Tak samo sprzęgła ze 156 2.4 JTD.
    Silniki 2.5 V6 są unikatowe i zarezerowowane tylko dla 156. W Fiatach ich
    nie uświadczysz. Gdzie ty, debilu, w Fiacie masz taki wielowahacz z tyłu,
    jak w Alfie 156? Jedynie krótka seria produkcyjna 156 miała JEDEN typ
    łożyska zapożyczony z Fiata Marei.
    NIE MA ŻADNYCH POWAŻNYCH powiązań Alfy 147/156/166 z Fiatem. Bo ciężko takie
    same osłony napędów nazwać poważnym rozwiązaniem.
    Tylko, że Ty widzisz tylko swoją 145 i Fiaty. Ze 156 nie masz żadnego
    doświadczenia, to stąd te brednie.

    > Lajzo, sam sie deklarowales, ze to sprawdzisz i tyle z twoich deklaracji
    > pozostalo :P

    Oczywiście że się deklarowałem. I sprawdziłem. I podałem Ci wynik
    sprawdzenia. Możesz sobie sam też to sprawdzić. Nie chce Ci się, to
    pyskujesz. Bo mogło by się okazać, że nie masz racji.

    > O ja jebie, jakie to masz naprezenia na mechanizmie roznicowym inne niz
    > zwiazane z przenoszeniem momentu obrotowego po przez polosie na kola? :P

    No właśnie takie. Wystarczą czasami, żeby rozsypać cały dyfer. Przy czym nie
    doczytałeś wszystkiego: "PRACA ZAWIESZENIA i naprężenia".

    > Pieprzysz jak idiota.
    > Nie widziales tego zawieszenia, a teraz wymyslasz jakies naprezenia, na
    > mechanizmie roznicowym wywolane praca zawieszenia. Mega ROTFL :D
    > Tylny naped to ty moze widziales, ale w duzym fiacie i tez tyle masz do
    > powiedzenia na ten temat.

    Nie wywołane pracą zawieszenia, tylko wywołane przeniesieniem napędu. Praca
    zawieszenia to osobna sprawa. Rozumiesz znaczenie łącznika "i" w zdaniu, czy
    lekcje polskiego też opuszczałeś?

    > O wow, to moze do miliona dokrece :P
    > A mowisz, ze to takie slabe silniki... zdecyduj sie moze na jakas wersje.

    Bo są słabe i tyle. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jakby były takie mega
    zajebiste, to na forum BMW nie byłoby całego działu poświęconego
    problematyce tych silników.

    > E34 tez ma, ale sam ocynk na dlugo nie starczy, szczegolnie jak miejsce
    > bylo mechanicznie uszkodzone.

    Widzę, że nie rozumiesz też pojecia "sam odprysk lakieru".

    > Chyba jednak, nie.
    > Napisalem wyraznie, ze wymienialem kilka razy laczniki, wlasnie dzieki
    > temu, ze kupilem gowniany zamiennik. Teraz kupuje drozsze i mam nadzieje,
    > ze trwalsze laczniki.

    To i tak w 500 PLN się nie zmieściło, kłamco.

    > Amortyzatorow nie liczylem, to chyba oczywiste, ze sie je wymienia w
    > kazdym samochodzie (nie liczac hydraulikow).

    No oczywiście, tak samo, jak wahacze się wymienia, łączniki się wymienia,
    itp.

    > Nie Jurand bedzie mowil, ze na E34 trzeba wydac 8 tysiecy, a na A6 nic :P

    A masz gdzieś takie wypowiedzi do zacytowania, kłamco?

    > Nie, nie trzeba doliczyc, bo tak samo ja doliczysz jak bedziesz mial audi.

    No i?

    > Jak sie ma takie nikle pojecie jak ty to faktycznie mozna sie zdziwic.

    Tak, bo ja się będę doktoryzował nad tym, czy każdy TDS ma komputer z
    wyświetlaczem przy zegarach, czy nie. O, to jest moja misja życiowa.

    > Miales zwariowany samochod normlanie.

    Bo to BMW było.

    > Ogolnie, ciagle cie trzeba poprawiac, ciagle cos przekrecasz.
    > Nie wiesz jaki samochod mam, chociaz post wczesniej ci to napisalem itd.
    > wiele takich wpadek masz, wiec sadze, ze starcza demencja cie juz dopada.

    Skoro napisałeś post wceśniej, to już wiem, jakie masz. E34 TDS, E38 z ch
    wie jakim silnikiem i Alfę 145. ;)

    > Bez komentarza... a miales sie za taki wysoki poziom kultury.

    Słowo "wynalazek" Cię uraziło? ;)

    Jurand.