  • Data: 2010-06-27 11:16:36
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i072qa$2pcu$1@news.mm.pl...

    > Sprawne to ty sobie dopisales jak zwykle, ja napisalem cale i jezdzace, bo
    > to najtansze audi bedzie tez tylko co najwyzej cale i jezdzace :P
    >
    > Prosze, leniwcze:
    > http://moto.allegro.pl/item1092112063_bmw_520_tanio.
    html
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C131748
    46
    > http://moto.allegro.pl/item1086938568_bmw_e_34_2_0.h
    tml
    > http://moto.allegro.pl/item1096100832_bmw_520_e34.ht
    ml
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C137796
    33
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C134836
    11
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C136186
    78
    > http://moto.allegro.pl/item1080806266_bmw_520i.html
    >
    > Jest tego pelno.

    Tak, pełno super sprawnych BMW, tu w jednym silnik nierówno chodzi, drugi
    stoi chyba już tak długo, że korzenie zapuścił, itp.
    Teraz weź sobie takie BMW z lat 94-96, skoro porównujesz je do A6-ki i
    powiedz, gdzie rozdają takie samochody po 2000 PLN.
    Bo równie dobrze zaraz Ci tutaj rzucę linkami do Audi 100 z 89 roku i też
    będą "na chodzie" po 2000 PLN.

    Robiąc porówniania postaraj się trzymać chociażby jednej rzeczy - porównuj
    samochody z tych samych lat produkcji.

    Jurand.