  • Data: 2010-06-21 21:07:31
    Temat: Re: alfa 156
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" wrote:
    > http://underground.walbrzych.pl/index.php?topic=1190
    .msg38155

    Jaka rzeźnicka dziura na tym zdjęciu. O_O

    A sposób łatania podobny do trójmiejskiego. :-) Niby nie ma zbyt
    wielu dziur, ale uskoki skutecznie psują jazdę. Ostatnio na jednej
    z dróg prowadzących do mojego osiedla zrobili poprawki - wycięli
    całe dziurawe pasy i zalali na nowo. Teraz jest np. 50m koleiny,
    uskok 5cm i 50m łaty, potem znowu uskok i tak w kółko...

    Jazda główną arterią Gdańsk <-> Gdynia to horror. Są fragmenty
    wyremontowane, ale reszta jest w opłakanym stanie. Dudni, telepie,
    trzęsie i kołysze. Dobre jest tylko to, że nie ma takich dziur jak ta
    na zdjęciu z Twojego linka. :-) Uważać trzeba za to na zapadnięte
    studzienki.

    Jeździłem przez rok autem na gwintowanym zawieszeniu, czyli
    dość nisko i twardo. Nie było nawet tragicznie, zahaczyłem tylko
    1x przednim wahaczem, 2x wydechem, reszta to przyhaczanie
    dokładką przedniego zderzaka. Połamałem tylko jedną sztukę,
    mogło być gorzej. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter