  • Data: 2023-09-01 21:45:19
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, September 1, 2023 at 10:56:22 a.m. UTC-5, io wrote:

    > Kiedy to właśnie potwierdza, że nie wyłączają 2G. Jak dalej poszukasz to
    > wyjdzie, że wyłączają głównie 3G. A rozmawiać dalej sobie można.

    Wczytaj sie, wylaczaja albo inaczej: niektorzy operatorzy nigdy nie mieli 2G wlaczone
    jak sa nowi.
    Kanada juz prawie nie ma pokrycia w 2G. Znaczy sie to pokrycie ktore kiedys wogole
    bylo bo zasiegi czasem slabe w ogolnosci.
    Podobnie USA, szwajcaria, nowa zelandia, holandia (co najmniej niektorzy dostawcy).