  • Data: 2023-09-04 14:17:25
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 4 September 2023 at 13:32:07 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Tak samo było w moich poprzednich akumulatorach. Ten przedostatni
    > wymieniłem od razu przy pierwszym objawie niedomagania, bo wiedziałem,
    > że mam na to mniej więcej tydzień. Kilka dni temu wymieniałem znowu.
    > Tym razem było tak, że nie dało się zaobserwować żadnych objawów
    > starości. Przyjechałem do pracy, wjechałem do garażu, wyłączyłem
    > silnik. Pół minuty póżniej chciałem jeszcze podjechać 20 cm do ściany
    > -- przekręcam kluczyk, a ten zrobił pół obrotu i zdechł. Miał 4-5 lat,
    > jeżdżony codziennie.
    > Jak widać, to może być już nieaktualne.

> [...]

    W Hameryce probl;em z aku samochodowymi rozwiązano następująco.,
    \

    Wszyscy kupują najtanszy akumulator, bo i tak one pochodzą od jednego producenta,
    niezależnie od naklejek.

    Przed upływem 3-letniej gwaranc ji, kierowcy przynoszą akumulator do reklamacji i
    dostają nowy za frico i tak co 3 lata wymiana na nowy
    i problem został rozwiązany, bo sprzedawca niczego nie sprawdza
    i dostaje sztukę i wydaje sztukę, tyle , że nowy.