    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Znowu najdroższy kondensator świata...
    Date: Wed, 6 Jul 2016 17:17:57 +0200

    news:nlj521$h51$2@node1.news.atman.pl...
    > Nie wiem czy doczytaliście :
    >
    > "Obniża niebezpieczne dla zdrowia promieniowanie elektromagnetyczne, które
    > jest wydzielane przez przewód i elektronika"

    To nie jest jedyny "kffiatekk" w tekście, w ogóle zobaczcie, ze miejscami
    tekst wygląda, jak automatem tłumaczony (choćby ten na stronie tytułowej).
    Sama strona też była chyba na kolanie klecona. Copyright... by kto?
    Poza tym, wydaje mi się, że w ciągu ostatnich kilku godzin, zmieniła się
    nieco jej zawartość. Zwróciliście uwagę na to, że nie ma gdzie dopisać
    opinii? Poprzednio zresztą też nie było jak...

    Adres http://pl.energy-saving-b0x.com rozwiązuje się na IP 91.228.154.124
    Z bazy RIPE:

    organisation: ORG-FHS3-RIPE
    org-name: Fornex Hosting S.L.
    org-type: LIR
    address: Urb. Cabo Bermejo 1721
    address: 29680
    address: Estepona
    address: SPAIN
    phone: +34661766120
    fax-no: +34952808521
    e-mail: f...@f...com
    abuse-c: FRNX-RIPE
    abuse-mailbox: a...@f...com
    mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-ref: MNT-FORNEX
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
    created: 2012-08-06T08:46:51Z
    last-modified: 2015-05-06T06:39:10Z
    source: RIPE

    A oszczędność nie ma bezpośredniego przełozenia między charakterem
    obciążenia, tzn. pojemnościowym, indukcyjnym, czy rzeczywistym.
    Komputer z charakterem raczej pojemnościowym, suszarka z rzeczywistym, klima
    i pralka raczej z indukcyjnym, idą w tę samą stronę (po 50%)? Przeliczę to
    liczbami urojonymi?

    > ELEKTRONIKA ! Wydzielam niebezpieczne promieniowanie ! Uaaaa !
    > Co robić ??

    No jak, użyć przyrządu Energy Saver! :P

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski