  • Data: 2010-09-09 14:41:33
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6ajl8$jkn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > No ale wiesz - przydaloby sie nagranie z kamery zeby takie zarzuty czynic.
    > Bo moglo wygladac tez inaczej.

    Jako że widziałem nie raz jak oni zatrzymują w tym miejscu, to jestem
    skłonny przypuszczać że wyglądało bardzo podobnie.

    > Musze przyznac ze policja do tej pory zatrzymywala mnie wyraznie i
    > bezpiecznie.
    > No ale przy ~150 na liczniku to policjant nie ma szans :-)

    Zwłaszcza na takiej drodze, na której w ogóle nie powinno mu wpaść do łba
    żeby:
    a) suszyć
    b) zatrzymywać inaczej niż na kolejnym zjeździe

    Zrozumcie, to jest sytaucja analogiczna do stopu na autostradzie, widziałeś
    żeby gdzieś zatrzymywali kogoś na lewym pasie autostrady?
    Przecież to próba morderstwa i to z premedytacją (bo już nieraz widzieli co
    się działo).