  • Data: 2010-09-09 15:22:06
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Excite <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2010 15:08, Cavallino pisze:
    > A jaką metodą weryfikujsz czy jezdnia błyszczy bo jest mokra, czy
    > oblodzona?

    Metodą rozumu. Jak jest ciepło to jest mokra. Jak jest blisko 0*C to być
    może jest to lód. Wtedy można użyć magicznych pedałów do sprawdzenia
    przyczepności. Trochę dziwne że nawet tak podstawowa sprawa której uczą
    się młodziki na kursach jest dla tak wytrawnego kierowcy jak ty czymś
    nie oczywistym :)

    > BTW: Zapomniałeś napisać ile razy zauważyłeś w życiu szklankę na drodze.
    > Jeśli tego nie zrobisz, to dalsze teoretyzowanie nie ma sensu.

    Wielokrotnie po wciśnięciu hamulca włączył się ABS czyli jest ślisko.
    Jest ślisko czyli jadę wolniej i trzymam większy odstęp. To logiczne i
    oczywiste a dokładnie ile razy mi się to zdarzyło to ci nie powiem bo
    nie notuje sobie tak oczywistych spraw.

    > Takie normalne, jakie trzeba by trzymać przy 100 km/h.

    To zależy od wielu czynników. Droga hamowania ze 100km/h nawet przy
    mokrej nawierzchni to nie jest 150m.

    > Bzdura.
    > Przestań kłamać, tylko przejdź z opisywania teorii na praktykę.

    Oczywiście, to są wszystko kłamstwa które ty wcale nie opisujesz w tym
    wątku. Wcale.

    > Obstawiam gimnazjum - dużo się pomyliłem?
    > Kilka lat?

    Obstawiam człowieka o mentalności dresa co ma uraz do przepisów, norm,
    zasad, zakazów, zakazów i służb co te zasady egzekwują. Dużo się pomyliłem ?