  • Data: 2010-09-09 15:01:30
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Excite <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2010 14:38, Cavallino pisze:
    > Problem w tym, że tego się nie przypuszcza dopóki coś się nie stanie.
    > Przestań teoretyzować i napisz ile razy zauważyłeś, że wjechałeś z drogi
    > w miarę przyczepnej na szklankę, zanim zaczęło Cię obracać?

    Czy to tak wielkiej wymaga się wyobraźni aby widząc droge która może być
    oblodzona sprawdzić czy jedzie się po lodzie ? Nie jesteś w stanie
    odróżnić sytuacji gdzie oblodzenie jest możliwe od takiej gdzie możliwe
    nie jest ? I kogo ty nazywasz teoretykiem.

    > Nie w tym kraju chyba.
    > Gdybyś trzymał 150 m odstępu, to nie ma bata żeby ktoś co chwilę Ci w
    > niego nie wjechał.

    Jakie 150m ? Nie mówimy o biciu rekordów prędkości, rajdach po lodzie
    ani o hamowaniu pociągiem.

    > Tu zupełnie nie o mnie chodzi, ja się teoretycznie z tym zgadzam.
    > Tylko że w przeciwieństwie do niektórych, rozróżniam teoryjkę od praktyki.
    > Z tego co piszesz, wynika, że za często za kółko nie wsiadasz.

    No Twoja praktyka jest faktycznie powalająca :)
    Piszesz o jeździe na zderzaku (czyt.odległości zbyt małej aby zatrzymać
    pojazd przy ostrym hamowaniu pojazdu poprzedzającego) jako normie
    większości kierowców do której należy się dostosować, nie rozumiesz
    podstawowych zasad jak trzymanie odstępu na tyle dużego aby dało się
    zatrzymać auto bez kolizji w każdej sytuacji. Wyobraźnia też słaba skoro
    ciężko ci zrozumieć możliwość hamowania pojazdu przed tobą zawsze i
    wszędzie nawet gdy droga jest trzy pasmowa i jedziesz lewym. I jakieś
    drogi hamowania po 150m są dla ciebie czymś normalnym i powszechnym. Po
    prostu czysta praktyka przemawia ;)