  • Data: 2011-08-29 15:13:59
    Temat: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ile jest droższy syntetyk od minerała, a ile kosztuje np. wymiana
    > popychaczy hydraulicznych, które sobie powoli umierają po wlaniu minerała?
    > Minerał to sobie lej do malucha, a nie do silnika, którym chcesz jeszcze
    > trochę pojeździć.

    Ja mam 6x4 popychacze 24 x 15 zł daje 360...
    Silnik 2,8 przejechane 350 000 (myślę, że prawdziwe)
    Wymieniałem rozrząd, zalałem półsyntetyka (wcześniej syntetyk), wymieniłem
    popychacze - bo trochę "furczały" zawory.
    I jest ciszej, większy kop silnika, nic się nie grzeje, nic nie dymi...
    Wydaje mi się, że takie zdroworozsądkowe podejście jest korzystniejsze
    zarówno dla auta jak i samopoczucia właściciela.
    Bałbym się zalać syntetykiem silnik i patrzeć przez najbliższe 10.000 km co
    się będzie działo....
    pozdr.
    gr