    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Date: Mon, 21 Mar 2011 14:49:23 +0000

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:36:30 +0100, Norbert napisał(a):

    > Wiesz... to kwestia gustu a nie wielkosci przyrodzenia.
    > Kupuje auto na przynajmniej kolejne 5 lat i chciałbym by cieszyło moje
    > oko, ot tyle.

    każde ładne auto cieszy oko. nie rozumiem co do tego pazurek.
    No offence (serio), ale zastanawiałem się jaka jest geneza montowania
    fabrycznie w obecnych modelach VAG najbardziej buraczych elementów
    wiejskiego tjuninku, czyli np. badlooków. A to zachodzi obawa, że klienci
    którzy jeździli zaburaczonymi Golfami II i III teraz dorośli, stać ich na
    nowe auta, ale coś z dawnych zwyczajów pozostało.
    Podkreślam - nie miałem zamiaru obrażać, tylko podaję obserwacje z ulic.

    Będziesz mieć trochę rodzinnej praktyki, to sam będziesz się z siebie
    śmiał. Bo z dzieciakiem nie pojedziesz 160, bo zacznie rzygać. Nie
    zaoszczędzisz na czasie przejazdu zapierdzielając ile fabryka dała, bo i
    tak wszystko pójdzie w pizdu, jak bedziesz musiał stanąć na siku.
    Kup sobie piękne kombi z pazurkiem w stylu Alfy 156 Sportwagon a będziesz
    kurwował ile wlezie, że po włożeniu wózka do bagażnika już nawet butelka
    wody nie wejdzie. "Pazurki" są dobre dla pryszczersów i tych którzy mają
    wspomniane kłopoty z układaniem się w spodniach.
    Poważnie i bez złośliwości weź auto które będzie ciche, przestronne,
    konfigurowalne, z dużym bagażnikiem z regularnym kształtem i dużym otworem
    do pakowania. Jak żona drobna, to weź takie, co ma duży zakres regulacji
    fotela, żebyś sie mogł napić na rodzinnym spotkaniu. itp, itd...

    Za kilka lat będa cię cieszyły dodatkowe gniazdka zapalniczkowe do
    zasilania szpejów dzieciaków czy lodówki w bagazniku. Albo rozkładane
    stoliki na tylnych fotelach.

    Lubisz teutońską finezję projektowania - poszukaj Tourana albo Zafirę, choć
    jak szukasz Astry II, to Zafira ci się trafi raczej z silnikiem 1,7, a ten
    trudno polecić, zresztą tu gadaj z Mirkiem, on jest guru od tego złomu ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.