    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Złe auta czy debilni Amerkanie albo kaczka dziennikarska?
    Date: 11 Aug 2010 12:13:03 GMT

    Dnia 11.08.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
> [...]
    serwisow,artykul.html?node=2

    > Ty źle zrozumiałeś. A niedokładnie zostało to przetłumaczone.
    > Nie chodzi bowiem o parkowanie jako takie tylko przestawienie
    > skrzyni automatycznej w pozycję "park".

    Ależ pewnie zrozumiał, ja również.

    > Co do hamulców ręcznych - masz rację, nie używają, w większości
    > przypadków nie ma takiej potrzeby - skrzynia blokuje się w "P".

    A jak nie użyją kiedy jest taka potrzeba? Ja też nie używam jak
    stoję na płaskim, ale jak auto może się samo toczyć to już tak, gdy
    zapomnę, to trzyma P w automacie lub 1 w manualu. Oczywiście
    manual mogę zgasić na N i wysiąść i sie może toczyć, ale znając
    przyzwyczajenie do automat+P to może nie być tak kolorowo, jak się
    da wyjąć kluczyć poza P, to na każdym innym auto się może toczyć.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".