eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowu › Re: Złe DPFy znowu
  • Data: 2018-09-17 10:42:27
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sat, 15 Sep 2018 09:00:27 +0200, z

    >> Jest zwyczajnie głupie. Nie tylko ze względu na wyższe koszty zakupu które
    >> nigdy się nie zwrócą w stosunku do turbobenzyny
    > Nawet głupota jest dozwolona.

    I się za nią zazwyczja płaci. hehe To czego się dziwisz?

    > Źle zaprojektowany samochód powinien być karalny ;-)

    Wystarczy że używanie niezgodnie z przeznaczeniem jest karalne.

    > Lubię pomruk diesla lubię duży moment obrotowy
    > przy ruszaniu nawet dieslem o mocy 75 KM

    Pomruk, a to dobre.

    Turbobenzyna ma lepszy moment obrotowy i co ważniejsze kulturalniej
    pracuje.

    > co potwierdzają moje
    >> 10-letnie doświadczenia z autem z DPFem gdzie przez pierwsze 7 lat
    >> jeździłem głównie tylko po Wawie w korkach, a ostatnie 3 lata głównie
    >> odcinki 2-4km, aż w końcu stwierdziłem że nie chcę klekota
    > Napisz jakie to auta były. Ciekaw jestem.

    Mazda 6 GG/GY CiTD -- okryte najgorszą sławą związaną z DPFem, bo w pewnym
    momencie zaczęło tego zjeżdżać do PL na pęczki, ludzie nie wiedzieli jak to
    obsługiwać, zalewali zwykły olej i po 500km mieli zajechany na amen DPF.

    > A jeśli myślisz że możesz uogólniać na swoim przykładzie to musisz mieć
    > bardzo wielkie ego :-)

    Człowieku, samochodów z DPFem jeżdżą setki tysięcy jak nie miliony, a o
    problemach pisze może jakiś promil i zazwyczaj okazuje się po krótkim
    rozpoznaniu, że samochód był skrajnie zaniedbany a czasem zwyczajnie
    niewłaściwie serwisowany (np. zalany zły olej). W przedziale od 2008 kiedy
    kupiłem auto z DPF do 2010 zaczęły właśnie zjeżdżać, po 3-5 latach od
    wyjazdu z salonu pierwszych modeli z DPF (w 2005) do PL, pierwsze sztuki i
    na lokalnym forum Mazdy zaczął się szał. Nawet rozbiegnięte silniki diesla,
    czy korby wychodzące bokiem, przypięto DPFowi -- gdy winna była wprost
    turbina. Niestety mity narosły i jest taki właśnie pasztet. DPF to synonim
    zła, dzięki takim jak ty -- choć niczemu winien nie jest.

    >> To tak jakby na dojazdy do pracy w centrum kupić sobie ciągnik z naczepą i
    >> się pieklić że pali jak smok i co gorsza nie można znaleźć miejsca
    >> parkingowego.
    > Jeśli ten ciągnik traciłby moc z powodu jej nie wykorzystywania to by
    > był ŹLE ZAPROJEKTOWANY!

    Silnik z powodu DPFu nic nie traci. Moje auto na hamowni, po 3 latach od
    wyjazdu z salonu, miało 3KM więcej niż wskazywał producent. DPFa nie
    wyciąłem w tym czasie żeby nie było wątpliwości.

    > Jeśli DPF w kupowanych "poniemieckich złomach" stwarza więcej problemów
    > niż inne urządzenia w aucie w tym wieku i o tych przebiegach to znaczy
    > że został on GORZEJ zaprojektowany niż inne urządzenia w tych autach.
    > PROJEKTANCI DALI DUPY. CI CO IM KAZALI TEŻ!

    Stwarza, bo gnomy kupują auto i nie umieją go serwisować. Niestety
    samochody nie są dla idiotów.

    > Koniec KROPKA

    Chciałbyś. :P

    > Na argumenty "kup se nowy i nie narzekaj" odpowiadać nie będę

    Se zadbaj żeby nie kupić zajechanego żużla, potem dbaj jak producent
    przykazał i nie będziesz mieć problemu. Ale coś czuję, że ty z tych co
    kupią złoma, nie będą dbać -- ale pierwsi będą do narzekania jakie gówno
    sprzedają.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: