  • Data: 2018-09-17 10:55:11
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    16 Sep 2018 07:59:59 GMT, Budzik

    > Podoba mi sie twój sposób rozumowania - przeprowadziłes testy na jednym
    > samochodzie i własciwie wiesz juz wszystko o dpfach...
    > A jak komus padł po 90kkm to pewnie wina uzytkownika, trup auto i nic to
    > ze auto nowe, kierowca zawodowy etc... Ech... Jak to było? Zluzuj galoty
    > :)))

    Rozkminiałem temat DPF/FAP, wraz z mechanikami zajmującymi się serwisem
    tylko i wyłącznie diesli, do tego stopnia, że współpracowałem przy
    tworzeniu poradnika o silnikach diesla (gdy moderowałem również dział
    diesla na forum Mazdaspeed) w tym działu o DPF. Akurat była to MAzda, ale
    system z niewielkimi różnicami jest zbliżony we wszystkich markach.

    Także śmiem twierdizć że wiem o tym elemencie trochę więcej niż ty (który
    korzysta z wątpliwej lektury autaświata i tym podobnych pisemek), i mam
    skrajnie więcej próby statystycznej niż ty i niż tylko czy wyłącznie moje
    auto. I te statystyki mówią, że problemy z DPF to wprosta zaniedbania
    użytkownika (użytkowników, bo najczęściej problem mają auta z drugiej albo
    trzeciej ręki) albo błędy serwisowe (które często są też błędami
    użytkowników). Nie ma tu błędów inżynierskich jak starasz się wraz z
    "zetką" na siłę upychać.

    --
    Pozdor
    Myjk