  • Data: 2018-09-17 11:47:56
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    16 Sep 2018 07:59:59 GMT, Budzik

    > Ja sobie tego nie wymysliłem
    > http://www.auto-swiat.pl/filtry-czastek-stalych-dpf-
    i-fap-radzimy-jak-
    > poprawnie-eksploatowac-auto-z-filtrem/yccg3f

    Za to powielasz coś co inni sobie wymyślili.

    > Hmm, dowiem sie bo jestem prawie pewny ze koledzy zeznawali,
    > ze w niektorych autach sa wskazniki.

    Są wskaźniki, ale awarii. Przy czym paląca się albo migająca kontrolka DPF
    wcale nie musi oznaczać awarii samego DPFu! Większość awarii silnika wywala
    kontrolkę DPF, dlatego tyle mitów narosło o tym elemencie, gdy on
    kompletnie nie jest niczemu winien. Jest wprost indykatorem tego że coś się
    dziele źle i samochód kadzi (tak, nawet wtedy gdy tego nie widać gołym
    okiem!).

    --
    Pozdor
    Myjk