-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsf
eed9.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
lned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Złe DPFy znowu
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <1...@m...org>
<e...@g...com>
<j...@m...org> <pmmoj8$rei$1@dont-email.me>
<1i09fuzmc5bra$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1fpv1hutkp4bk.18uk71osuogpx$.dlg@40tude.net>
<pmuhi7$bdu$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5b98b673$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <169uwr6so2b4y$.dlg@myjk.org>
<5b9971fc$0$588$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5b9cae0d$0$594$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 17 Sep 2018 10:42:27 +0200
Message-ID: <vznsu55gx1g7$.dlg@myjk.org>
Lines: 76
NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
X-Trace: 1537173747 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 617 83.31.137.8:15771
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4520
X-Received-Body-CRC: 1705843464
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639839
[ ukryj nagłówki ]Sat, 15 Sep 2018 09:00:27 +0200, z
>> Jest zwyczajnie głupie. Nie tylko ze względu na wyższe koszty zakupu które
>> nigdy się nie zwrócą w stosunku do turbobenzyny
> Nawet głupota jest dozwolona.
I się za nią zazwyczja płaci. hehe To czego się dziwisz?
> Źle zaprojektowany samochód powinien być karalny ;-)
Wystarczy że używanie niezgodnie z przeznaczeniem jest karalne.
> Lubię pomruk diesla lubię duży moment obrotowy
> przy ruszaniu nawet dieslem o mocy 75 KM
Pomruk, a to dobre.
Turbobenzyna ma lepszy moment obrotowy i co ważniejsze kulturalniej
pracuje.
> co potwierdzają moje
>> 10-letnie doświadczenia z autem z DPFem gdzie przez pierwsze 7 lat
>> jeździłem głównie tylko po Wawie w korkach, a ostatnie 3 lata głównie
>> odcinki 2-4km, aż w końcu stwierdziłem że nie chcę klekota
> Napisz jakie to auta były. Ciekaw jestem.
Mazda 6 GG/GY CiTD -- okryte najgorszą sławą związaną z DPFem, bo w pewnym
momencie zaczęło tego zjeżdżać do PL na pęczki, ludzie nie wiedzieli jak to
obsługiwać, zalewali zwykły olej i po 500km mieli zajechany na amen DPF.
> A jeśli myślisz że możesz uogólniać na swoim przykładzie to musisz mieć
> bardzo wielkie ego :-)
Człowieku, samochodów z DPFem jeżdżą setki tysięcy jak nie miliony, a o
problemach pisze może jakiś promil i zazwyczaj okazuje się po krótkim
rozpoznaniu, że samochód był skrajnie zaniedbany a czasem zwyczajnie
niewłaściwie serwisowany (np. zalany zły olej). W przedziale od 2008 kiedy
kupiłem auto z DPF do 2010 zaczęły właśnie zjeżdżać, po 3-5 latach od
wyjazdu z salonu pierwszych modeli z DPF (w 2005) do PL, pierwsze sztuki i
na lokalnym forum Mazdy zaczął się szał. Nawet rozbiegnięte silniki diesla,
czy korby wychodzące bokiem, przypięto DPFowi -- gdy winna była wprost
turbina. Niestety mity narosły i jest taki właśnie pasztet. DPF to synonim
zła, dzięki takim jak ty -- choć niczemu winien nie jest.
>> To tak jakby na dojazdy do pracy w centrum kupić sobie ciągnik z naczepą i
>> się pieklić że pali jak smok i co gorsza nie można znaleźć miejsca
>> parkingowego.
> Jeśli ten ciągnik traciłby moc z powodu jej nie wykorzystywania to by
> był ŹLE ZAPROJEKTOWANY!
Silnik z powodu DPFu nic nie traci. Moje auto na hamowni, po 3 latach od
wyjazdu z salonu, miało 3KM więcej niż wskazywał producent. DPFa nie
wyciąłem w tym czasie żeby nie było wątpliwości.
> Jeśli DPF w kupowanych "poniemieckich złomach" stwarza więcej problemów
> niż inne urządzenia w aucie w tym wieku i o tych przebiegach to znaczy
> że został on GORZEJ zaprojektowany niż inne urządzenia w tych autach.
> PROJEKTANCI DALI DUPY. CI CO IM KAZALI TEŻ!
Stwarza, bo gnomy kupują auto i nie umieją go serwisować. Niestety
samochody nie są dla idiotów.
> Koniec KROPKA
Chciałbyś. :P
> Na argumenty "kup se nowy i nie narzekaj" odpowiadać nie będę
Se zadbaj żeby nie kupić zajechanego żużla, potem dbaj jak producent
przykazał i nie będziesz mieć problemu. Ale coś czuję, że ty z tych co
kupią złoma, nie będą dbać -- ale pierwsi będą do narzekania jakie gówno
sprzedają.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.09.18 10:55 Myjk
- 17.09.18 11:47 Myjk
- 17.09.18 12:03 Myjk
- 17.09.18 12:06 Myjk
- 17.09.18 13:01 Myjk
- 17.09.18 13:06 Kris
- 17.09.18 13:29 J.F.
- 17.09.18 13:48 p...@g...com
- 17.09.18 13:50 Kris
- 17.09.18 13:53 Kris
- 17.09.18 14:59 Budzik
- 17.09.18 14:59 Budzik
- 17.09.18 15:39 Myjk
- 17.09.18 15:50 Myjk
- 17.09.18 17:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
- cenka opada
- Elektryki takie bezpieczne cd.
- Jedziemy do Puław z Radomia
- Płoną góry, płoną lasy, elektryki też...
- No proszę, mamy nowe dane
- klucz udarowy
- do czego jaki smar?
- Re: A jednak wybuchają?
- A jednak wybuchają?
- Re: cenka opada
- Re: cenka opada
Najnowsze wątki
- 2024-09-02 Wzór
- 2024-09-01 Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- 2024-09-01 odrdzewiacz do amelinium
- 2024-09-01 Elektryczna łapka i szerszeń
- 2024-09-01 Jakie podatki za wynajem?
- 2024-09-02 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-02 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-09-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-09-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-09-01 1. wrzesnia po niemiecku
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-31 wpadłem w siodło
- 2024-08-25 cenka opada
- 2024-08-30 Elektryki takie bezpieczne cd.
- 2024-08-31 Warszawa => International freight forwarder <=