  • Data: 2018-09-17 15:50:47
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    17 Sep 2018 12:59:59 GMT, Budzik

    > To tylko moje watpliwości co do obranej drogi.
    > Skoro mozna jezdzic ekologicznie to moze opocz posiadania
    > dpfów równiez tego powinno sie wymagac od ludzi...?

    Ale poważnie tego chcesz bo uważasz że to słuszne, czy też może z przekory
    na zasadzie "ja jeżdżę oszczędnie, nie pałuję, dbam o auto, mało emituję,
    mimo tego muszę mieć DPF, to niech inni mają gorzej"?

    > Czy w tym mysleniu uwzgledniamy rowniez to ze taki co jezdzi spalajac 7-8
    > pojezdzi i milion km a taki kopany na kazdym skrzyzowaniu po 300km bedzie
    > nadawał się na złom - ergo - potrzeba bedzie wyprodukowac 2 kolejne busy,
    > zuzyc na to energie, zasoby etc..?

    To jest już kolejny warunek. Generalnie warto jednak rozważać co się kupuje
    (a nie, kupię diesla bo fajnie "mruczy" i wyrżnę mu DPFa bo to ekogówno
    które TYLKO I WYŁĄCZNIE zwiększa spalanie).

    > To samo z paliwem - czyzby juz sie okazało ze zasoby sie
    > odnawiały w satysfakcjonujacej nas predkosci?

    Nie, dlatego jest ciśnienie na OZE.

    --
    Pozdor
    Myjk