  • Data: 2018-03-16 10:36:11
    Temat: Re: Zielone światło. Ponownie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:eb2nad5k2dsanvdkd7dqfc5p9hs29uhc7d@4ax.
    com...
    Fri, 16 Mar 2018 06:51:23 +0100, w
    <10c95ffz5wz86$.vxdh1c0fw8dd.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Nie prościej zadzwonić do spółdzielni?

    Nie. Tzn juz po dwoch telefonach i trzech przelaczeniach sie
    dowiedzialem "koncepcje przygotowuje projektant drogowy".

    Ale pan obiecal sie w ciagu tygodnia dowiedziec :-)

    >Zadzwonić do SM/zarządcy drogi, aby stosowną tabliczkę umieścił ze
    >względu na
    >bezpieczeństwo.

    "wszyscy nasi mieszkancy wiedza" :-P
    A nie mieszkancy ... a tam stoi zakaz wjazdu z tabliczka "nie dotyczy
    mieszkancow" :-P

    >Sugeruję poczytać ustawę o drogach publicznych.

    Czyli do zbioru przepisow dochodzi kolejna ustawa, rozporzadzenia i
    byc moze wyroki SN, tudziez rejestry gminy/miasta, żeby wiedziec co to
    za droga jest :-)
    A potem przyjdzie taki Jaki, i oglosi, ze to jest teren prywatny. Albo
    znow upanstwowi :-)
    A w zasadzie to on caly czas byl prywatny, bo dekret byl bezprawny :-)

    J.