  • Data: 2018-03-17 21:46:53
    Temat: Re: Zielone.
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-16 o 12:44, Karol8 pisze:

    > Paru moich znajomych też miało podobne wypadki.
    >
    > Jak widzę czerwone światło to noga z gazu i wlokę się
    > do momentu gdy zapali się zielone.

    Frustrujące jest to, że ktoś za Tobą wtedy dostaje furii bo widzi tylko
    "wlokersa" a nie przyczynę spowolnienia. W efekcie zamierzałeś być
    pierwszym na światłach a jesteś 20tym.

    Podobnie na autostradach / ekspresówkach. Trzymanie minimalnej
    bezpiecznej odległości nie jest możliwe. Zawsze objeżdżają by być przed
    Tobą. Szczególnie irytujące gdy na dystronicu jedziesz i auto co chwile
    szarpie przyhamowując jak ktoś się wchrzania. W DE zjawisko nie
    istnieje. Tam rzadko zdarza się by ktoś na zderzaku siedział.

    Taka technika jazdy w PL niedozwolona.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek