-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <nto2o5$u05$1@node1.news.atman.pl> <nton2o$l55$1@node1.news.atman.pl>
<ntonc9$ros$3@node2.news.atman.pl> <ntonok$lq4$1@node1.news.atman.pl>
<57ffe4f4$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<ntoqkg$v77$1@node2.news.atman.pl>
<57fff3c9$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<ntpqqh$t6c$1@node2.news.atman.pl>
<580099b1$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<ntqfbv$t0p$1@node1.news.atman.pl>
<5803e172$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
<nu0on0$lf3$1@node2.news.atman.pl>
<58049826$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<nu2867$t8o$3@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Zielona strzałka.
Date: Mon, 17 Oct 2016 13:01:09 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 161016-0, 16.10.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 44
Message-ID: <5804af10$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1476701968 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15194 89.72.242.154:4960
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590117
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
news:nu2867$t8o$3@node2.news.atman.pl...
>W dniu 17.10.2016 o 11:23, yabba pisze:
>
>> Może ustalmy jedno. Szlabanowy brak czerwonego nie oznacza
>> bezwarunkowego "zielonego". Żeby trzymać się tematu, to będzie raczej
>> odpowiednik czerwonego z zieloną strzałką do przodu (dop góry).
>
> Ja wiem, co znaczy. Mówię tylko, że to bez sensu.
Według mnie jest sens, bo tak jest bezpieczniej dla kierowcy, że nigdy nie
ma bezwarunkowego pierszeństwa przed pociagiem. Dopiero wymuszanie
pierszeństwa na pociągu jest bez sensu.
>
>> Dodatkowo sygnalizacja drogowa różni się od tej kolejowej tym, że na
>> skrzyżowaniu jeden kierunek ma zielone, to drugi ma czerwone, potem
>> zamiana. Żeby samochodom na przejeździe kolejowym wyświetlić pełne
>> zielone, to pociąg musiałby mieć wyświetlone czerwone (aby zatrzymał się
>> i ustąpił samochodom), a tak nigdy nie jest. Są niektóre przejazdy,
>> gdzie pociąg dostaje sygnał zwolnienia do 20 km/h, ale też nie
>> zatrzymuje się zupełnie.
>
> Na pewno? Nie chodzi czy przypadkiem o jazdę na widoczność przy czerwonym
> na SBLce? Ale to nie ma nic wspólnego ze "szlabanami". Bo jedyny przykład
> jaki przychodzi mi do głowy, to uszkodzona sygnalizacja i TOPy w poziomie.
> Ale to jest właśnie przykład tego, że obecna sygnalizacja jest zła -
> normalnie wyświetlałoby się zielony (albo biały migający jak u Czechów)
> albo czerwony. W przypadku uszkodzenia pociąg ma swoje 20km/h (TOPy) a
> kierowca wie, że coś jest nie tak bo widzi, że sygnalizacja nie działa. W
> jaki sposób jest to niebezpieczniejsze od sytuacji gdy mimo, że pociąg
> jedzie to sygnalizacji wygląda na "zielono"?
Tak, chodziło mi o TOP-y.
Czy u Czechów biały migający oznacza dla kierowcy "droga wolna" czy zachowaj
zwykła ostrożność na przejeździe?
Cały czas Ci tłumaczę, że u nas brak migających czewronych świateł nie
oznacza "zielonego".
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.16 13:16 Shrek
- 17.10.16 13:17 Liwiusz
- 17.10.16 13:19 Liwiusz
- 17.10.16 13:29 Shrek
- 17.10.16 13:30 Shrek
- 17.10.16 13:34 Liwiusz
- 17.10.16 13:37 J.F.
- 17.10.16 13:45 Shrek
- 17.10.16 13:52 Liwiusz
- 17.10.16 13:56 Shrek
- 17.10.16 14:05 Liwiusz
- 17.10.16 15:34 SW3
- 17.10.16 15:43 SW3
- 17.10.16 15:46 Poldek
- 17.10.16 15:51 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=