  • Data: 2016-10-17 13:52:35
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-17 o 13:45, Shrek pisze:

    > Przecież właśnie to oznacza.

    To znaczy, że nigdy nie przejeżdżałeś przez przejazd?

    > I właśni dlatego jest tak ważne, żeby zepsuty system nie wskazywał
    > "zielonego" co próbuję ci uświadomić. Jest to najbardziej fundamentalny
    > błąd jaki można popełnić projektując automatykę bezpieczeństwa. Teraz
    > rozumiesz?

    A ja ci chcę uświadomić, że nawet w najlepszym systemie czasem może
    pojawić się błędne zielone światło.

    > Wskaż mi drugą taką samą absuradlną sytuację, gdzie w razie awarii
    > sygnalizacji bezpieczeństwa sygnalizator ustawia się domyślnie jako
    > "zielony".

    Zdecyduj się, schizofreniku ;) czy brak światła to dla ciebie w końcu
    stój, czy zielone?

    > Nie dogadamy się

    Tu zgoda, nie trawię robienia kurwy z logiki.

    --
    Liwiusz