  • Data: 2016-10-17 13:37:57
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Według mnie jest sens, bo tak jest bezpieczniej dla kierowcy, że
    >nigdy nie
    >ma bezwarunkowego pierszeństwa przed pociagiem. Dopiero wymuszanie
    >pierszeństwa na pociągu jest bez sensu.

    Jeszcze by trzeba na kursach wpoic i do egzaminu wprowadzic, ze przed
    torami sie zatrzymujemy, rozgladamy, przejezdzamy.
    A wiekszosc rodakow IMO uwaza, ze jak szlabany podniesione to mozna
    jechac.
    Nawet chyba niektorych czerwone swiatlo nie zatrzyma - tzn niektorych
    w jakims znaczacym procencie, bo niektorych to nawet opuszczone
    polzapory nie zatrzymaja, a jeszcze niektorzy, to i z "calymi"
    zaporami sobie poradza :-)

    Ale ... takie przejezdzenie, choc jak najbardziej chwalebne ... czy
    nie utworza wielkiego korka na drodze ?

    >Tak, chodziło mi o TOP-y.
    >Czy u Czechów biały migający oznacza dla kierowcy "droga wolna" czy
    >zachowaj zwykła ostrożność na przejeździe?
    >Cały czas Ci tłumaczę, że u nas brak migających czewronych świateł
    >nie oznacza "zielonego".

    Ale oni przynajmniej wiedza "sygnalizacja uszkodzona".

    J.