eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZielona strzałka. › Re: Zielona strzałka.
  • Data: 2016-10-17 11:23:23
    Temat: Re: Zielona strzałka.
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:nu0on0$lf3$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 16.10.2016 o 22:23, yabba pisze:
    >
    >> Na kolei, w jednym szczególnym przypadku mozna minąć czerwony sygnał i
    >> jechać z prędkością 20 km/h wyglądając drugiego pociągu na naszym torze.
    >> Podejrzewam, że podobny zamysł był w sygnalizacji na przejeździe:
    >> czerwone -> stój, brak światła -> zasady ogólne -> STOP, rozglądamy się
    >> i jak nic nie jedzie wjeżdżamy na przejazd.
    >
    > Mocno naciągana teoria.
    >
    >>>>> Bez sensu - skoro zawsze masz zakładać, że jednak coś jedzie, to
    >>>>> sygnalizacja jest bez sensu.
    >>>>
    >>>> Ja osobiście wolę wiedzieć, że "na pewno coś jedzie". Wtedy nie muszę
    >>>> sprawdzać tylko zatrzymuję się i czekam aż pociąg przejedzie.
    >>>
    >>> I zatrzymujesz się też przed zieonym światłem, pierwszeństwem przejazdu
    >>> itd? Czy nadmiarowo tylko przed przejazdami, bo tam sygnalizacja jest
    >>> bez
    >>> sensu?;)
    >>
    >> Mocno zwalniam jak sygnalizator nic nie wyświetla, nawet jak według
    >> znaków mam pierwszeństwo, ponieważ nie jestem pewien czy sygnalizacja
    >> nie działa zupełnie czy tylko w moim sygnalizatorze spaliła się czerwona
    >> żarówka.
    >
    > Nie, pytam czy zatrzymujesz się przed swoim zielonym (odpowiednik
    > szlabanowego zielonego czy w praktyce "chuj wie co"? To że przy
    > niedziałającej sygnalizacji zwalniasz to jest oczywististe. Problm w tym,
    > ze w przypadku przejazdu niedziałająca wygląda dokładnie tak samo jak
    > "zielone".
    >

    Może ustalmy jedno. Szlabanowy brak czerwonego nie oznacza bezwarunkowego
    "zielonego". Żeby trzymać się tematu, to będzie raczej odpowiednik
    czerwonego z zieloną strzałką do przodu (dop góry).
    Dodatkowo sygnalizacja drogowa różni się od tej kolejowej tym, że na
    skrzyżowaniu jeden kierunek ma zielone, to drugi ma czerwone, potem zamiana.
    Żeby samochodom na przejeździe kolejowym wyświetlić pełne zielone, to pociąg
    musiałby mieć wyświetlone czerwone (aby zatrzymał się i ustąpił samochodom),
    a tak nigdy nie jest. Są niektóre przejazdy, gdzie pociąg dostaje sygnał
    zwolnienia do 20 km/h, ale też nie zatrzymuje się zupełnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: