  • Data: 2016-05-12 15:25:58
    Temat: Re: Zgrzyt przy skręcaniu - maglownica?
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-12 o 14:36, Adam Wysocki pisze:
    > Żyję sobie w przekonaniu, że mam do wymiany / regeneracji maglownicę.
    > Dzwonię do zakładu, który się tym zajmuje, opisuje objaw (zgrzytanie
    > przy kręceniu kierownicą), a facet mówi, że w takich przypadkach tylko
    > 2-3% to rzeczywiście uszkodzona maglownica.
    >
    > Więc jeżeli nie maglownica, to co to może być i jak to zdiagnozować, zanim
    > pojadę do warsztatu? Problem w tym, że jeżeli to maglownica, to chciałbym
    > jechać tam, gdzie regenerują maglownice, a nie do ogólnego warsztatu,
    > gdzie wymontują maglownicę, zawiozą do regeneracji i doliczą sobie kasę.
> [...]
    U mnie najpierw zdiagnozowali końcówkę drążka (sic!), umówiłem się zatem
    na wymianę, a gość po 15 min. dzwoni, że to jednak nie to.Zabrałem od
    razu auto.
    Potem łożyska amortyzatora, też bez przekonania, a że to nie tania
    sprawa, to pojechałem dalej i trzeci mechanik wsiadł za kierownicę,
    ruszył, po 3 sek. powiedział "magiel do wymiany" :)

    No i rzeczywiście po wymianie wszystko ustąpiło.