    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zasilacze LED prądowe
    Date: Fri, 11 Dec 2020 15:41:33 +0100

    W dniu 2020-12-11 o 14:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    eb-a6b5-525400d183e6_hd_20201211-104029.jpg?tag=3877
    43

    > Cholera wie, co to "dimmable" znaczy.
    > I jaki sciemniacz jest wymagany ...

    Dimmable ma kolka znaczeń:
    1. dający się ściemniać
    2. regulujący światło

    Ponieważ pierwsze znaczenie jest właściwe żarówkom (przecież zasilacz
    nie świeci) należy je odrzucić.
    Skupmy się więc na drugim znaczeniu.
    Światło można regulować zmieniając jego natężenie ale także stabilizacja
    świecenia będzie jego regulacją.
    I to jest właściwe działanie zasilacza prądowego.
    Można podłączyć różną liczbę diod (w pewnym zakresie) a będą świeciły
    prawidłowo.

    > Burza ?

    To już wyjaśnione wcześniej