  • Data: 2016-03-08 20:49:03
    Temat: Re: Zasilacz USB 5V z lidla
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ail3rc-5st.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
    > On Tue, 08 Mar 2016 17:47:12 +0100, ACMM-033 napisał/a:
    >
    > [ciach]
    > Słowo klucz - firmowa, no chyba że jednak nie od Samsunga.

    > Niektórym to się chyba nie należy.

    Z pewnością, też tak uważam. Ale zasady języka nie rozróżniają nazw własnych
    na "cacy" i "be". A ja szanuję język ojczysty, nawet słowa "kurwa" i
    "pierdolić" odmieniam zgodnie z regułami. I nie ukrywam, często bardziej
    mnie wkurza zdanie napisane z błędami, niż to, że jego treść najeżdża np. na
    kogoś, kogo lubię. Tylko w "guglu" zapytania wpisuję małymi literami.
    Powstaje jeszcze pytanie - w którym momencie mamy jeszcze nazwę własną, a w
    którym już pospolitą?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.