  • Data: 2012-09-16 17:20:04
    Temat: Re: Zarowki - o co cho?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-15 10:01, J.F. pisze:

    > A nie ? Hurtem zawsze taniej :-)
    > Bo to i koszta mniejsze jak wymieniasz wiecej zarowek od razu, niz jak masz
    > 5 km jechac dzwigiem, aby jedna zarowke wymienic.

    No ale to sie chyba wlasnie do tego sprowadza, ze jedziesz 5km wymienic
    te jedna spalona zarowke, a nie hurtem cala ulice dzialajacych i 1
    spalona???

    > Dziwna sprawa ... usiluje znalezc jakis przetarg na wymiane ... i znajduje
    > pelno, ale ogloszen o wyborze wraz z cena to nie. A te zamowienia to
    > przeciez co pare lat powinny byc - powtorki tez nie znajduje :-)

    Czyzby nie bylo chetnych?

    > No i czesto cale lampy wymieniaja ... czyzby ich trwalosc byla porownywalna
    > z "zarowkami" ? :)

    Patrzac na zmieniajace sie przepisy, to moze sie to okazac calkiem
    mozliwe. Zaraz moze UE wprowadzi nakaz wymiany lamp o przekroju
    "kanciastym" na okragle, bo zakaz stawiania betonowych to chyba juz
    jest... Pozniej z "koloru blaszanego" na np. "zielone" zeby byc bardziej
    eko i w zgodzie z natura ;) I tak interes sie kreci.
    A kto za to placi? Pan placi, Pani placi, ja place... Ale w mediach
    ladnie brzmi "UE dala X mln EUR..." i ciezar odpowiedzialnosci
    finansowej w tym stwierdzeniu sie rozmywa, jakby te EUR to drukowano z
    powietrza.

    20hybrydowych.pdf

    File not found

    --