  • Data: 2012-09-16 19:51:30
    Temat: Re: Zarowki - o co cho?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 17:20:04 +0200, v...@i...pl napisał(a):

    > No ale to sie chyba wlasnie do tego sprowadza, ze jedziesz 5km wymienic
    > te jedna spalona zarowke, a nie hurtem cala ulice dzialajacych i 1
    > spalona???

    Cholera wie - moze czekaja az sie zepsuje kilka, a wtedy na sasiednich
    ulicach tez kilka, i ekipa ma co robic w rejonie.
    A moze one bardziej powtarzalne i po tych paru tysiacach godzin jest sens
    wymienic wszystko, bo juz dlugo nie pozyja ?

    > Czyzby nie bylo chetnych?

    Mysle ze byli, tylko po prostu trafic nie moge. A moze google zaczelo
    filtrowac. Bo w sumie nawet jak nie bylo, to trzeba by jakies ogloszenie.

    > Patrzac na zmieniajace sie przepisy, to moze sie to okazac calkiem
    > mozliwe. Zaraz moze UE wprowadzi nakaz wymiany lamp o przekroju
    > "kanciastym" na okragle, bo zakaz stawiania betonowych to chyba juz
    > jest...

    Ale nawet bez tego - moze oprawy pordzewialy czy co ?

    > A kto za to placi? Pan placi, Pani placi, ja place... Ale w mediach
    > ladnie brzmi "UE dala X mln EUR..." i ciezar odpowiedzialnosci
    > finansowej w tym stwierdzeniu sie rozmywa, jakby te EUR to drukowano z
    > powietrza.

    Patrzac na to co sie dzieje ... moze i drukuja.
    Dolary tez drukuja z powietrza, ale z glowa :-)

    20hybrydowych.pdf

    > File not found

    http://www.renvolt.com/files/Oplacalnosc%20lamp%20hy
    brydowych.pdf