  • Data: 2012-09-16 22:13:49
    Temat: Re: Zarowki - o co cho?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-16 22:06, J.F. pisze:

    > Ironizujesz, czy powaznie ?
    > Akurat "producentow oswietlenia LED" jest u nas od zatrzesienia.

    Yyyy... To wymien mi jakas chociaz jedna polska marke liczaca sie na
    swiecie, skoro mamy ich "od zatrzesienia". W kontekscie robienia kasy.

    Bo ze cos produkujemy dla kogos (jesli chodzi o zarowki to PHILIPS w
    Pile), to on na tym robi kase, a nie my :|

    Przepraszam - robimy Pasagona (chyba jeszcze robimy?) jako nasza mysl
    techniczna. Nic innego nie przychodzi mi do glowy.
    Ma byc Arrinera Hussarya - ale co z tego wyjdzie i na ile polskie - to
    zobaczymy (w kazdym razie trzymam kciuki).

    > Sprawdzic czy nie made in poland - chwalic sie nie ma czym - tu tania sila
    > robocza :-)

    Made in China jeszcze wiecej jest produktow, ale to nie swiadczy nijak o
    tym, ze to chinskie marki - tylko jak sam zauwazyles tania sila robocza.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)