  • Data: 2012-09-16 23:50:13
    Temat: Re: Zarowki - o co cho?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 22:13:49 +0200, v...@i...pl napisał(a):

    > Yyyy... To wymien mi jakas chociaz jedna polska marke liczaca sie na
    > swiecie, skoro mamy ich "od zatrzesienia". W kontekscie robienia kasy.

    A czy ja pisalem ze "liczaca sie w swiecie" ? Albo "robiaca duza kase" ?

    Wpisz w google "producent oswietlenia led". Lako, ledecco, lediko, cezos,
    tanzi, kobi, topmet ...
    Oczywiscie zakres tej "produkcji" jest rozny.

    Ale przynajmniej jedna firma jest znana w Brukseli:
    http://www.esse.eu/index/?id=e2c420d928d4bf8ce0ff2ec
    19b371514

    > Bo ze cos produkujemy dla kogos (jesli chodzi o zarowki to PHILIPS w
    > Pile), to on na tym robi kase, a nie my :|

    Ale troche kasy zostaje w kraju.
    Robia tam w ogole jeszcze zarowki ?

    J.