  • Data: 2012-12-30 13:28:37
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 00:06:31 UTC użytkownik AlexY napisał:

    > Errata: 220nF
    >
    > źle odczytałem kod 224

    Tak skonstruowane sa najtansze "zarowki" LED. Kupujecie najtanszy badziew i sie
    dziwicie ze nie dziala, miga, jara sie i dymi.

    Te troche lepsze maja przetwornice. Mozna je poznac po bardze szerokim zakresie
    napiec zasilajacych. Typowo od 85V do 265V.

    A te jeszcze lepsze maja przetwornice, ktore "rozumieja" fazowe regulatory jasnosci
    do klasycznych zarowek. Nimi można swobodnie regulowac jasnosc.

    Na polskim allegro i w sklepach internetowych ogromna wiekszosc ledow to te
    najtansze, stad tak trudno kupic cos sensownego. I stad tyle lamentow jak to te
    chinskie ledy do niczego som.

    Ta bedzie miala przetwornice:
    http://allegro.pl/lampa-oswietleniowa-led-85-265v-z-
    czujnikiem-ruchu-i2835492468.html

    Ta ma przetwornice i nadaje sie do sciemniaczy:

    http://allegro.pl/zarowka-led-4-5w-gu10-24-smd5050-2
    60lm-sciemnialna-i2887581661.html

    Uwaga - DROGO. Bezposrednio od chinczyka na Ebay mozna takie cuda wyczesac sporo
    taniej.