  • Data: 2010-01-20 09:32:02
    Temat: Re: Xsara Picasso
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rodzina ma zamiar sie powiekszyc wiec musze zmienic wozidelko.
    > W chwili obecnej zastanawiam sie nad Xsara roczniki 2000-2002 cena do okolo
    > 18 tys.
    > No i teraz pytanie zasadnicze GAZ czy Diesel. Miesiecznie przetaczam sie w
    > okoicach 1500-2000 kilometrow.
    > Jak wyglada cena standardowych wymian klocki / rozrzad ?
    > Co sie psuje najczesciej ?
    >
    > Jesli ktos zechce podzielic sie wskazowkami, chetnie wyslucham.
    > Moze cos innego w tym zakresie cenowym ? Wazne by z tylu pomiescily sie 3
    > foteliki.

    Ja mam Xsarę Picasso. Miesięcznie robię podobną ilośc km co Ty.
    Kupiłem sobie wersję 1.6 8v 95KM z LPG.
    Spala mi to od 9,5L LPG w mieście i od 7,5L LPG w trasie ...

    Diesla nie chciałem bo za mało jeżdżę , a naprawy diesla są naprawdę
    kosztowne a jest co się popsuć ...
    W przypadku prostego benzyniaka bezawaryjność układu napędowego jest
    duuuuuużo niższa niż w przypadku diesla a ewentualne naprawy dużo dużo
    dużo tańsze ...

    Rozrząd do 1.6 8V jest bardzo tani (kompletny rozrząd 99zł :) i
    powinien starczyć na 120tys km ...