  • Data: 2012-01-04 22:02:38
    Temat: Re: Wykrywacz wybojów / dziur w drodze
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
    news:jdin5t$9s$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam..
    > Mam małe pytanko, dłubię sobie taki mały komputerek samochodowy...
    > dysponuję kilkoma sztukami akcelerometru LIS35..
    > wszystko działa ładnie po i2c, podaje wartości przyspieszenia w 3 osiach
    > itp..
    > czy może ktoś podrzucić pomysł na to jak wykryć że jadący pojazd właśnie
    > jedzie po dziurach lekko za szybko, prędkość mam podaną z GPSu
    > podłączonego o RSie więc to nie problem.. założenia są takie, że moduł
    > jest zamontowany w miarę sztywno w aucie (przykręcony lub magnetycznie)
> [...]

    Ja mam taki czujnik w uszach. Jak amortyzatory krzyczą "dupdup" to zwalniam.
    Takie czujniki amorków maja na stacjach diagnostycznych, sprawdzających ich
    odpowiedź na wyboje.
    Do tego mam optyczny wykrywacz wybojów sterowany mózgiem.
    Chyba nie trudno skojarzyć czujnik dobijania amorków z czujnikiem prędkości
    i GPS.

    Feromon