  • Data: 2011-12-30 22:01:50
    Temat: Re: Wykrywacz wybojów / dziur w drodze
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
    news:jdkug3$456$1@inews.gazeta.pl...

    > celem nadrzędnym jest zaprzestanie niszczenia samochodów firmowych przez
    > fantazyjną jazdę przez debili, którzy nie szanują nie swojego mienia.. jak
    > samochody jeżdżą 24 godziny na dobę i mają kilku kierowców to wiadomo że
    > nie ma nigdy winnego jak coś się urwie itp.
    [ciach]
    > mam nadzieję że jasno napisałem o co chodzi..

    Teraz tak.

    Wiec nie apteka. Proponuje tylko rejestrowac intensywnosc wstrzasow wraz z
    predkoscia/przyspieszniem liniowym pojazdu jako calosci.

    Nastepnie analiza calosci przez _porownanie_ stylu jazdy roznych kierowcow.
    Wtedy wyjdzie kto _najbardziej_ niszczy sprzet:
    Nalezy uwzglednic zarowno sama predkosc jazdy, jej gwaltowane zmianiy
    (bezsensowne przyspieszanie i w krotkim czasie potem hamowanie), jak i samo
    telepanie pojazdem z uwzglednieniem predkosci.

    Na poczatek wystarczy porownywac kierowcow, z czasem da sie zbudowac baze
    danych z najgorszymi wynikami i wowczas mozna juz porownywac kierowce z
    danymi wzorcowymi.