  • Data: 2011-12-30 18:04:46
    Temat: Re: Wykrywacz wybojów / dziur w drodze
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-30 12:04, Ghost pisze:

    > Moze napisz jaki chcesz uzyskac cel i co to znaczy za szybko.

    celem nadrzędnym jest zaprzestanie niszczenia samochodów firmowych przez
    fantazyjną jazdę przez debili, którzy nie szanują nie swojego mienia..
    jak samochody jeżdżą 24 godziny na dobę i mają kilku kierowców to
    wiadomo że nie ma nigdy winnego jak coś się urwie itp.

    za szybko to znaczy niewspółmiernie do warunków panujących na drodze -
    czyli jak mam odczyt typu wstrząs to sygnał że za bardzo trzęsie.. a jak
    w czasie kilku sekund odczyty powtórzą się to zapisze mi się to w
    pamięci - z prędkością, pozycją geograficzną itp. wiadomo że jak jedzie
    się szybko to można czasem się nadziać na jakiś wybój itp. ale zdarzają
    się kierowcy co firmowym autem potrafią wpakować się 80km/h na próg
    zwalniający i potem dziwić się że coś się urwało.. i o takie sytuacje mi
    chodzi.. wiadomo że czasem trzeba wjechać na polną czy leśną drogę ale
    to nie powód żeby po niej jeździć 70 km/h..
    więc to mogłaby być zależność prędkość i maksymalne wychylenia - coś
    takiego..
    mam nadzieję że jasno napisałem o co chodzi..