    From: "Paweł" <p...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Date: Mon, 12 Mar 2012 15:07:05 +0100

    > Myślę, że jakiekolwiek szanse masz, jeśli jest notatka, w której jest
    > zapisane, że miałeś słuchawkę BT na uchu i w momencie zatrzymania telefon
    > był w kieszeni. Szczególnie jeśli rozmowa była rozpoczęta dużo wcześniej,
    > a zakończona po zatrzymaniu. Trzeba mieć cyrkowe zdolności, żeby w trakcie
    > rozmowy, prowadząc samochód, przełączyć dźwięk z telefonu na słuchawkę
    > bluetooth i wepchnąć telefon do kieszeni spodni.
    >
    > --
    > Marcos
    > marek [AT] microstock . pl

    Co jest w nich w notatce to ja nie wiem. Podczas zatrzymania pokazałem
    policjantowi słuchawkę i że telefon jest w kieszeni, pokazałem jak trudno
    jest go wyjąć mając zapięte pasy i kurtkę na sobie. Żądałem aby mi to
    uwzględnili na wręczonym wezwaniu ale odmówili twierdząc że swoje argumenty
    będę przedstawiał w sądzie. Teraz żałuje że nie spisałem sobie tego na
    jakimkolwiek świstku i nie zmusiłem do podpisu. Jestem zdeterminowany
    walczyć z nimi, raz już odpuściłem straży miejskiej za rzekome niszczenie
    zieli wtedy nie chało mi się biegać po sądach ale niesmak pozostał. Do tej
    pory myślałem że policja jest ok. pomimo że zapłaciłem już 2 mandaty.

    Paweł