  • Data: 2012-03-12 15:50:23
    Temat: Re: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-12 13:41, Paweł pisze:
    > Paranoja! Panowie policjanci zatrzymali mnie i chcieli wlepić mandat za
    > rozmowę przez telefon. Problem polega na tym że telefon był w kieszeni
    > spodni a ja miałem w uchu słuchawkę bluetooth. Do momentu aż razem
    > zatrzymaliśmy się cały czas rozmawiałem bo przecież robiłem to w dozwolony
    > sposób. Nie interesowało ich to że pokazałem im słuchane, wyciągnąłem przy
    > nich telefon z kieszeni. Nic ich nie interesowało. Nie wiem też jak oni to
    > mogli wypatrzeć, jechałem prawym pasem, słuchawkę miałem w prawym uchu a oni
> [...]

    A to wezwanie to Ci już przesłali czy może dali Ci do ręki, coś kwitowałeś?

    Normalnie odmawiasz przyjęcia mandatu i sobie jedziesz. Skąd to wezwanie.

    Raz chcieli mi za pas dać mandat - a było prawie identycznie jak pisze
    Marek. Policjant widział jak ręką sięgam po pasy i wg. niego je zapinam
    ale jak podszedł do auta zobaczył że nie miałem pasów - bo właśnie ręką
    sięgnąłem, żeby je odpiąć. Na dodatek była paskudna wieczorna pora z
    mżawką i słabą widocznością. Kiedy powiedziałem, że widział jak odpinam
    pasy bo dokumenty w wewnętrznej kieszeni to powiedział, że kłamię i za
    to da mi mandat. Oczywiście odmówiłem. Do dziś nie dostałem żadnego
    wezwania, a już minęło ze 3 lata.

    Popytaj może twój telefon zapisuje historię połączeń z BT może w jakimś
    pliku będzie raport, że tego dnia miałeś sparowane urządzenia.
    Zresztą kto mając BT rozmawia przez tel. normalnie MOŻE sąd to przyjmie
    na twoją korzyść - w zasadzie kiedy pojawia się wątpliwość to sąd
    powinien tak postąpić. Jak będzie zobaczysz

    Ariusz