    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wybór trasy (droga 44)
    Date: Tue, 9 Feb 2010 15:35:36 +0100

    > Za 3 tygodnie chciałbym jechać do Rabki skręcajac
    > z drogi S! na 934 przez Imielin i... co dalej.
    > W zeszłym roku odradziliście mi dorgę 44
    > przez Oświęcim z uwagi na problemy i zatory na moście.

    Jechałem w Niedzielę z Białki m.in. przez Jordanów i Suchą do Zatora (czyli
    DK28) i było spokojnie, są chyba 3? światła (mijanka) za Wadowicami w
    rejonie Świnnej Poręby ale nie było spiętrzeń, można spokojnie jechać IMO,
    ZTCP w Oświęcimiu już jest spokój na DK 44 ale nie jechałem tą drogą od
    Zatora do Oświęcimia więc nie wiem czy są jakieś utrudnienia,
    ponadto oddany jest mały kawałek 'obwodnicy' za Świnną Porębą w stronę
    Suchej,
    brat