  • Data: 2009-02-17 17:55:58
    Temat: Re: World Press Knotto
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Feb 2009 18:24:51 +0100, q...@o...pl wrote:

    >Ta "droga" nie ma końca.

    niby UFC juz jest dostepne chyba w kazdej sieci kablowej.

    >To jest proces ciągły. Jedne trendy i style ulegają "zużyciu", przesyceniu i
    >odchodzą, pojawiają się w ich miejsce nowe. Dawne pojawiają się z powrotem po
    >okresie zapomnienia przetworzone w nowej rzeczywistości. Czy jest to malarstwo,
    >czy muzyka, czy fotografia...

    z tego co piszesz epatowanie krwia i ckliwymi scenkami tez kiedys
    odejdzie, wiec chyba nie ma sie co martwic za wczasu.

    >To "kopiowanie pomysłów" istnieje od momentu, kiedy człowiek namalował pierwsze
    >obrazy w jaskinii. Jest to normalny element ewolucji każdej dziedziny sztuki.

    ja nie mowie o "kopiowaniu pomyslow", ale o jawnym _kopiowaniu_ czyli
    braniu kawalka cudzego tworu i po niewielkeij modyfikacji legalnego
    sprzedawania go jako swoj.

    >Nie. To akurat byłby powrót do przeszłości, czyli to co napisałem wcześniej.
    >Cały sęk w tym, że byłoby to coś co jest dla nas dzisiaj nieprzewidywalne. I na
    >tym polega ten rozwój.
    >pzdr

    czy widzisz jeszcze szanse, ze cos takiego sie wydarzy?
    ja widze szanse jedynie w uzyciu nowych technologii. <rs>