  • Data: 2014-03-05 15:25:33
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-05 15:14, WS pisze:

    > Ale nie ma jak zobaczyc znakow (gdyby byly, np. ktos je godzine wczesniej
    postawil..) na drodze prostopadlej, do tego od tylu ;)

    Posługując się logiką Twoja wersja odpada - gdyby ktoś je godzinę
    wcześniej postawił i kierowca ich nie widział, to powinien jechać
    zgodnie z 'widzianym' ograniczeniem, czyli wolniej - zgodnie z tym
    co była dnia poprzedniego.

    > Chodzilo mi o to, ze przejezdzajac przez skrzyzowanie tak na prawde
    > nie wiadomo jaki limit jest na poprzeczjej,

    Naprawdę? Z przepisów to nie wynika może?

    > jak jest to dwupasmowka, to nalezy sie spodziwac jednak tych 70,
    > czyli ze samochody jada w praktyce z 80km/h.

    Tak, w środku miasta, z przejściami co kawałek, ze światłami itd.