  • Data: 2014-03-05 19:27:51
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 05 Mar 2014 16:02:56 +0100, Pawel "O'Pajak"

    > Ale czynienie mu zarzutu, ze byl niewidoczny,

    Widzisz, on mógłby być "niewidoczny" w sytuacji jaką sam raczyłeś opisać --
    i nikt by mu wtedy zarzutu nie czynił. Ten się wykazał bezmyślnością, to i
    mu się pewne zaniechania zarzuca. Ten element, poza nadmierną prędkością,
    jest kluczowy w tej sprawie.

    > ze wyprzedzal z prawej na skrzyzowaniu podczas
    > gdy prawo w tej sytuacji to dopuszcza, to juz
    > zdecydowanie wykracza poza granice praworzadnosci.

    Przecież napisałem, że to już szczegół -- głównie właśnie dlatego tak to
    określiłem, bo mógł to zrobić. Wyprzedzanie na skrzyżowaniu, niezależnie po
    którym pasie, bez ogarnięcia sytuacji na skrzyżowaniu nie jest zgodne ani z
    PORD ani ze zdrowym rozsądkiem.

    --
    Pozdor Myjk