  • Data: 2014-03-05 15:35:58
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 marca 2014 15:25:33 UTC+1 użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Posługując się logiką Twoja wersja odpada - gdyby ktoś je godzinę
    > wcześniej postawił i kierowca ich nie widział, to powinien jechać
    > zgodnie z 'widzianym' ograniczeniem, czyli wolniej - zgodnie z tym
    > co była dnia poprzedniego.

    Chyba sie zupelnie nie rozumiemy...

    Skad kierowca Opla wiedzial jakie znaki ma kierowca Merca - nie moze ich widziec, bo
    sa odwrocone do niego tylem (i byc moze daleko...)

    Np. ten z Opla mogl jechac tamtedy wczesniej (wtedy widzial) i obowiazywalo 50.

    Ale drogowcy mogli teoretycznie postawic dla kierunku merca podniesienie limitu do
    70, np. zaraz po poprzednim skrzyzowaniu

    Skad kierowca Opla ma o tym wiedziec? Nie ma szans... Wg mnie po prostu jego
    zalozenie, ze jest tam limit 50 jest mocno optymistyczne...

    lepiej nie jestem w stanie wytlumaczyc... wiec EOT

    WS