  • Data: 2014-03-05 16:58:57
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-05 15:35, WS pisze:

    > Chyba sie zupelnie nie rozumiemy...

    Tego wykluczyć nie można...

    > Skad kierowca Opla wiedzial jakie znaki ma kierowca Merca - nie moze ich widziec,
    bo sa odwrocone do niego tylem (i byc moze daleko...)

    > Np. ten z Opla mogl jechac tamtedy wczesniej (wtedy widzial) i obowiazywalo 50.
    >
    > Ale drogowcy mogli teoretycznie postawic dla kierunku merca podniesienie limitu do
    70, np. zaraz po poprzednim skrzyzowaniu

    > Skad kierowca Opla ma o tym wiedziec? Nie ma szans... Wg mnie po prostu jego
    zalozenie, ze jest tam limit 50 jest mocno optymistyczne...

    Hmm, Twoje teorie spiskowe są lepsze niż prezentowane przez J.F., ale
    upadają w zderzeniu z przepisami i zdrowym rozsądkiem. Oczywiście
    możesz spróbować znaleźć przykład takiego miejsca, w którym by coś
    takiego miało miejsce.

    > lepiej nie jestem w stanie wytlumaczyc... wiec EOT

    Wytłumaczyłeś:P