  • Data: 2014-03-05 20:55:00
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 05 Mar 2014 19:55:38 +0100, mk4

    > Nie rozmiekczaj dupy za przeproszeniem.

    Bądź cwany i powiedz to sędziemu.

    > Po to kodeks jest taki jaki jest, zeby nie bylo takiego pierdzenia.

    Czyli jaki jest? Ja widzę, że nakłada na wszystkich odpowiedzialność, a wg
    ciebei odpowiedzialność jest zepchnięta na tego co ma ustąpić...

    > Masz ustapic i tyle i na tobie spoczywa realizacja tego zadania.

    Mam też inne prawa, o których zdajesz się, i nie tylko ty, zapominać.

    > A sprawa jest prosta - masz ustapic.

    Komu? Temu co go nie widzę? Jak jest pusta droga to też mam stać i czekać
    na znak od niebios, bo przypadkiem może się pojawić DMC DeLorean i mnie
    pozamiatać?

    > On ja zalmal wiec w glowie mi sie nie miesci, ze moze byc niewinny.

    Widocznie masz za małą głowę. Zatem przemyśl.

    --
    Pozdor Myjk