  • Data: 2014-03-04 19:22:10
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-04 18:31, J.F pisze:

    > Tylko kto tu jest sprawca ?

    Zdaje się, że wszyscy już wiemy.

    > Bo jeszcze mi mignelo ze jechal na zielonym.

    No i co z tego, że jechał na zielonym? To go upoważnia łamania całej
    reszty kodeksu, ponieważ miał zielone, czy jechał drogą z
    pierwszeństwem?

    > Czyli wyjezdza ktos na glowna droge, na czerwonym swietle, prosto pod
    > inny samochod,

    W tym wypadku nie wyjeżdżał na główną drogę, nie jechał na czerwonym
    świetle i nie wyjechał wprost pod innych samochód.

    > ale nie , nic nie jest winny.

    Tak, nic nie jest winny.