  • Data: 2014-03-04 20:13:41
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Tylko kto tu jest sprawca ?
    > Bo jeszcze mi mignelo ze jechal na zielonym.
    >
    > Czyli wyjezdza ktos na glowna droge, na czerwonym swietle, prosto pod
    > inny samochod, ale nie , nic nie jest winny.

    matołeczku...

    bogu dzieki sędzia był myślącym czlowiekiem...

    zawsze mnie dziwiło to że nie bada sie praktycznie czy druga strona jechała
    przepisowo w podobnych sytuacjach gdy mamy doczynienia z kolizjami.

    Moim zdaniem przekroczenie prędkości powinno automatycznie oznaczać winę
    tego kto przekracza prędkość, szczególnie gdy przekracza ekstremalnie.

    w sumie miałem podobną stłuczke, też właczałem sie do ruchu a facet przeprół
    mi przed samym nosem już na drugim pasie, jak potem pomierzyłem i policzyłem
    czasy to wyszło mi, że miał na zegarku co najmniej 100km/h na ograniczeniu
    do 60km/h. Już pomijam że debil zamiast trochę zwolnić i przejechać za mna
    to postanowił mnie ominąć lewym pasem. w chwili tego omijania mój przód był
    już w połowie lewego pasa.