  • Data: 2014-03-04 20:06:55
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-04 19:22, Artur Maśląg wrote:

    > Zdaje się, że wszyscy już wiemy.

    > No i co z tego, że jechał na zielonym? To go upoważnia łamania całej
    > reszty kodeksu, ponieważ miał zielone, czy jechał drogą z
    > pierwszeństwem?

    > W tym wypadku nie wyjeżdżał na główną drogę, nie jechał na czerwonym
    > świetle i nie wyjechał wprost pod innych samochód.

    > Tak, nic nie jest winny.

    Powinien byc wspolwinny - wymusil? Wymusil. Wiec o co biega?

    A fakt, ze nie przewidzial, ze takie cos moze sie wydarzyc tylko
    dobitnie pokazuje, gdzie ta wspolwina jest - brak zachowania nalezytej
    ostroznosci przywykonywaniu manewru skretu.

    No a do tego jak kobieta w samochodzie za nim stwierdzila, ze widziala
    mercedesa to juz w ogole nie rozumiem, jak sad mogl nie orzec wspolwiny.

    --
    mk4