  • Data: 2010-02-06 15:06:50
    Temat: Re: Wiertła do płytek drukowanych
    Od: Marcin Kulas <0...@...jabbed.org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Tabaczyński wrote:

    > Nie, żadne 1/8". One były 0,7 na całej długości.
    > Owszem, były szybkoobrotowe, bo przeznaczone
    > do maszyny która miała 60 tysięcy obrotów.
    > Tak mi mówił jej osobisty operator. :-)

    W takim razie nie miałem z nimi do czynienia.

    > Mnie nic nie pochylał...
    > Tyle, że miał spore luzy.
    > Mówimy o tym samym? :-)

    Taki kiedyś kupiłem i teraz leży w szafie.
    http://www.tme.eu/html/PL/statywy-d-0510-do-wiertare
    k/ramka_2611_PL_pelny.html

    > Teraz to jak mam cztery dziurki, to do płytkarni lecę. :-)

    Jeszcze nie dorosłem do płytkarni. Za często prototypy poprawiam,
    żeby mi się chciało czekać choćby 1-2 dni na pcb.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]