  • Data: 2011-05-10 23:19:53
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-10 12:17, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Ale ten przepis nie ma zadanie uczyć rozsądnych motocyklistów, ponieważ
    > oni już zachowują się rozsądnie.

    Zgoda. Ci nierozsądni kończą się w okolicach końca maja.

    > On ma być ograniczeniem intepretacji
    > bezpiecznego dystansuu przez zakute pały - być może łatwiej trafiającycm
    > do świadomości, bo łatwym do zwizualizowania.

    Do zakutych pał i tak nie trafi. Niezależnie od ilości kółek bądź nóg.

    > Wątpie. Szerokość pasa to 2.5-2.75m,

    Standardowy w mieście to 2,7.

    > szerokość samochodu uwzgledniająca
    > lusterka, to
    > często powyżej ~2m, w wypadku suvów: 2.2, nawet toyota yaris ma około
    > 1.9-1.95

    Mój accord wg specyfikacji ma 1,75, choć przyznam się, że nie mierzyłem.
    W sumie dość spory jak na warunki miejskie wózek. Powiedziałbym że za duży.

    > http://www.cartype.com/pics/7075/full/audi_q7_dimens
    ions_09.jpg
    > http://www.the-blueprints.com/modules/vectordrawings
    /preview/1340-mid.jpg
    > http://www.metric.org.uk/sites/default/files/car_cit
    reon_c5_dimensions.gif
    > http://www.team-bhp.com/forum/iipcache/130702.jpg

    Jednak zmierzę;) Rzeczywiście ten 1,75 według wiki wydaje się mały.

    > . Ja tam w sumie do nich
    >
    > Zgoda, zachowując odpowiedni dystans.

    No też o tym piszę. Sam się przeciskam rowerem, ale staram się myśleć za
    innych. A jak nie wymyślę to staram się, żeby się nie uszkodzić. Mam OC,
    więc w razie czego podpiszę papier i grzecznie przeproszę.

    > Sęk w tym, że wyobraźnia (dystans) powinna chronić przed sytuacjami w
    > których do drak dochodzi.

    Wiele rzeczy powinno być. Ale nie jest. Jeśli wszyscy cali, a kolo
    podpisze oświadczenie to dla mnie dużego problemu nie ma - zdarza się.
    Po to jest OC, żeby takie sytuacje przebiegały w miarę bezboleśnie dla
    obu stron.

    > Pomię już fakt jazdy środkiem pasa, często po linii ciągłej, często
    > zmiany pasa bez sygnalizowania.

    A co ma sygnalizować jadąc sinusoidą wokół linie ciągłej - da się
    awaryjne w motocyklu załączyć? ;) Nie jest dla mnie problemem, że to
    robią - problemem jest, że nie poczuwają się do winy w razie skuchy
    (przynajmniej niektórzy krzykacze usenetowi, bo w praktyce może to
    inaczej wyglądać).

    > PS: Mimo wszystko rozsądnym motocyklistom ułatwiam przejazd, nic na tym
    > nie tracę.

    Dokładnie - a subiektywnie zyskujesz - motocyklista to mniej puszek -
    więcej go nie zobaczysz;)

    > Aczkolwiek jeśli po wyprzedzeniu taki ktoś zwleka z ruszeniem
    > spod świateł, to mnie to wkurza - przez to mniej samochodów może
    > przejechać - a to zmora miasta.

    W tym to królują puszkarze, i tak podobno w DC jest najlepiej - na
    Mazurach to kurwicy można było dostać;)

    Shrek.